-koordynacja pracy biura
-obsługa klienta – mail/telefon, sporadycznie wizyty i spotkania
-współpraca z dostawcami
-realizacja zamówień
-wsparcie zdalne pracowników mobilnych np.rezerwacje noclegów
-wykonywanie zlecanych analiz, research’ów i zestawień
-organizacja podróży służbowych
-organizacja konferencji i spotkań
-archiwizacja umów i dokumentów
-wykonywanie innych poleceń przełożonego

Wymagania:

-doświadczenie, chęci lub chęci do pracy w handlu
-znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym – warunek konieczny = skrupulatność i bardzo dobra organizacja pracy
– wielozadaniowość
– dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel)
– umiejętność pracy w zespole
– zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
– odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu

Oferujemy:
– prace w stabilnej, rozwijającej się firmię
– zbieranie różnych doświadczeń
– atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
– umowa o pracę